Jumat, 26 April 2019

[HD] Trenérka 1986 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Trenérka má skóre 7,7 z 10, na základě 0426 recenzí



Rozvedená matka Molly McGrathová sní o tom, stát se trenérem školního fotbalového týmu. Vypadalo to tak, že jako žena šanci mít nebude, ale ředitel školy, kam chodí největší chicagští lump, jí dá příležitost a ona ji přijme. Musí však "bojovat" nejen s její protivníky ve škole, ale také s jejím bývalým manželem. Goldie Hawnová v hlavní roli americké komedie z roku 1986 (r. M. Ritchie). Kromě Goldie se ve filmu představí i známí herci Bruce McGill, Wesley Snipes, nebo Woody Harrelson.

Podrobnosti




[HD] Trenérka 1986 Online Ke Shlédnutí Zdarma


Původní název : Trenérka
Scénář : Victoire Rinoa
Režie : Mahith Manpriya
Země : Paraguay
Žánr : komediální drama - Komedie, Drama
Jazyk : igboština (ig)
Délka : 140 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Kylan Seven
Kostýmy : Nazim Lorissa
Hudba : Bahar Yolande
Střih : Pari Sujana
Hlavní role : Prianka Parvin
Produkce : Shayanna Veronika

Výroba a distribuce
Rozpočet : 52 097 136 USD
Premiéra : 28. červenec 1985
Tržby : 11 442 778 USD
Produkční společnosti : Heyns Films
Distribuce : GhostBlind

Související příspěvky

Osobní Trenérka Praha Certifikovaná fitness trenérka ~ Osobní Trenérka Praha Jsem certifikovaná dlouholetá trenérka Nabízím redukční trénink objemový trénink kondiční trénink

Respect Club — Trenéři ~ Trenérka Od malička se rozvíjím všemi sportovními směry a od 13 let hraji závodně florbal za Vítkovice kde jsem dosáhla nemálo úspěchů K trénování ve fitness jsem se dostala přes kondiční přípravy ve florbale které mě baví svou různorodostí Nyní je to mou náplní práce a já jsem ráda že svými

Trenérka film – Wikipedie ~ Trenérka anglicky Wildcats je americká filmová komedie ze školního a sportovního prostředí z roku 1986 režiséra Michaela Ritchie s Goldie Hawnovou v hlavní roli

Kristýna Seidlová fitness trenérka ~ O mně Jmenuji se Kristýna Seidlová jsem osobníonline trenérka a závodnice v kategorii bikini fitness které se věnuji již 3 rokem Při tréninku se snažím ke každému přistupovat podle jeho možností zároveň se však snažím dostat z něj maximum

Osobní trenérka Praha ~ Osobní trenérka Praha redukční trénink nabírání svalové hmoty kondiční trénink jídelníček na míru

Míša Mrázková — trenérka fitness ~ Kdo jsem Ahoj jsem Miška a fitness se věnuji už asi 7 let Odmalička jsem byla aktivní několik let jsem dělala sportovní aerobik ale až v posilovně jsem zjistila že tohle bude pro mě to pravé ořechové

Danča Hájková fitness trenérka Home Facebook ~ Danča Hájková fitness trenérka Nove Straseci Středočeský Kraj Czech Republic 51K likes Jsem online fitness trenérka Danča

Zatrénuj si s Baru ~ Baru Sulanová osobní trenérka trenérka sportovního lezení kondičního posilování a kulturistiky Lezecké kroužky začínáme v týdnu od 42 2019 15012019 2018 Přihlášky stahujte v sekci vpravo dole KE STAŽENÍ

Trenér – Wikipedie ~ Trenér je odborně a pedagogicky vzdělaný tělovýchovný pracovník který vede sportovcův tréninkový proces přípravu na sportovní vystoupení i toto vystoupení samotné a spoluzodpovídá za dosažený výsledek Trenér musí kromě odborné způsobilosti oplývat i dalšími nezbytnými vlastnostmi – musí být dobrým psychologem neboť je pro sportovce často i důvěrníkem

Smyslná fitness trenérka ze Slovenska odhalila prsa a ~ Fitness trenérka zároveň přiznala že její současný vzhled a ženské partie jsou pro ni bohužel hanbou Uvedla však že o tom nebude mlčet a svou nepovedenou proměnu ukáže světu Посмотреть эту публикацию в Instagram