Senin, 01 April 2019

[HD] Pihu 2018 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Pihu má skóre 6,7 z 10, na základě 4632 recenzí





Více informací




[HD] Pihu 2018 Online Ke Shlédnutí Zdarma


Původní název : Pihu
Scénář : Arbas Glenda
Režie : Precious Malina
Země : Fidži
Žánry : komediální drama - Thriller, Drama
Jazyk : ruština (ru)
Délka : 141 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Santhosh Daniya
Kostýmy : Josi Jeet
Hudba : Elysa Astha
Střih : Melis Janine
Hlavní role : Bani Eszter
Produkce : Mat Shelah

Výroba a distribuce
Rozpočet : 47 630 389 USD
Informace o vydání : 28. březen 1925
Tržby : 36 622 057 USD
Produkční společnosti : KBYU Provo
Distribuce : Sagres Video

Související příspěvky

Tereza Voříšková překvapila Přišla o svou ikonickou pihy ~ Tak jako světová topmodelka Cindy Crawfordová 52 měla i herečka Tereza Voříšková 28 svou pihu krásy na obličeji I když ji mnozí nabádali aby se jí vzdala odmítala Jenže znaménko začalo zlobit a muselo okamžitě ven Většinou si zvětšeného znaménka nad pravým

Víte že můžete mít pihy i v oku A neměli byste je ~ Ve vzácných případech mohou pihu obrůst abnormální cévy což způsobuje oddělení sítnice a ztrátu zraku Ale je to opravdu velmi ojedinělé Prevence především Jestliže patříte mezi jedince s pihou v oku nepanikařte Vůbec to nemusí znamenat něco špatného

Vyříznutí pihy uLékař ~ Včera večer se mi bohužel povedlo strhnout si pihuznaménko v obličeji asi 5mm a to proto že se mi pod ním udělal červeny flíček po manipulaci strup a ten se strhl Místo nekrvácelo ale je začervenalé a celý den pálí

Pihy uLékař ~ Dobrý den je mi 31 let a před nedávnem se mi udělala na podbřišku u třísla pihaznámko cca půl roku zpátky je docela vystouplá tak se obávám aby to nebylo něco vážnějšího ale podobnou i když menší pihu mám na břiše už od mala ta je pořád stejná jinak na pihy netrpím mám všehovšudy na tě

Pihy znaménko krásy nebo varovný signál že s kůží není ~ Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – Burda International CZ bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru nabídek a novinek Odhlásit se můžete kdykoliv

Jednoduchý test který pomůže odhalit rakovinu kůže ~ Nejčastěji se lidé zaleknou obyčejných pih Pokud jsou kulaté oválné pravidelného tvaru a bez nerovností zpravidla se jedná o pihy jež nejsou nebezpečné Jejich průměr by však neměl přesáhnout šest milimetrů což odpovídá velikosti průměru obyčejné tužky Přesto

Nebezpečné mateřské znaménko Černé nesouměrné nebo ~ Na velmi tmavou pihu na lýtku mě upozornil přítel Měla jsem ji na noze odmalička a proto jsem jí nevěnovala pozornost V podstatě jen proto aby měl přítel klid jsem se rozhodla zajít na akci na Václaváku kde právě probíhala kontrola znamének

Stržená piha znaménko poradna diagnózy ~ Včera večer se mi bohužel povedlo strhnout si pihuznaménko v obličeji asi 5mm a to proto že se mi pod ním udělal červeny flíček po manipulaci strup a ten se strhl Místo nekrvácelo ale je začervenalé a celý den pálí