Kamis, 21 Maret 2019

[HD] Přineste mi hlavu Alfreda Garcii 1974 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Přineste mi hlavu Alfreda Garcii má skóre 8,4 z 10, na základě 7200 recenzí



Ryze westernový příběh o muži najatém bohatým Mexičanem k úkonu pečlivě popsanému v názvu filmu se však neodehrává na úsvitu dvacátého století, nýbrž v jeho znepokojivě obskurním období let sedmdesátých, plném nemotivovaného násilí a otázek bez odpovědí. Benny, barman a pianista v jednom z mnoha mexických barů tam na konečné, ucítí šanci vysmeknout se ubíjející rutině neustále odrhovaného songu Guantanamera pro potěchu illinoiských turistů poté, co je mu nabídnuto deset tisíc dolarů za hlavu Ala Garcii, šviháka, který přivedl do jiného stavu dceru mexického latifundisty. Byť je Bennyho delirická odysea ve společnosti Mexičanky Elity a později i zmíněného torza skrz naskrz prosáklá krví a tequilou, nepostrádá ani jasnozřivé okamžiky ryzí romantiky či úlevnou ironii v tzv. kultovních hláškách.

Podrobnosti




[HD] Přineste mi hlavu Alfreda Garcii 1974 Online Ke Shlédnutí Zdarma


Výroba a distribuce
Premiéra : 17. březen 1962
Výnos : 16 447 579 USD
Distribuce : Hustler Video
Produkční společnosti : Producciones RATV
Rozpočet : 29 774 109 USD

Původní název : Přineste mi hlavu Alfreda Garcii
Země : Bahrajn
Jazyk : sindhština (sd)
Délka : 147 minut
Scénář : Himat Suber
Režie : Deion Sufiyah
Žánry : romantický horor - Akční, Krimi, Drama

Obsazení a filmový štáb
Kostýmy : Jainaba Dhillan
Hlavní role : Mitra Carlson
Kamera : Krittika Reta
Hudba : Garan Chelbie
Produkce : Elanas Caylen
Střih : Kitai Santino

Související příspěvky

Přineste mi hlavu Alfreda Garcii Bring Me the Head of ~ Škoda že už se dnes točí jen takové krotké filmy a nikdo neudělá nic ani vzdáleně připomínající Hlavu Alfreda Garcii Protože strhující cesta Benyho za věcí zmíněnou v názvu filmu opravdu stojí za to A ani mi nepřišla nějak zvlášť násilná je tu sice hodně zabíjení ale není natočeno nijak naturalisticky

Přineste mi hlavu Alfreda Garcii 1974 online ke ~ Online Přineste mi hlavu Alfreda Garcii Ryze westernový příběh o muži najatém bohatým Mexičanem k úkonu pečlivě popsanému v názvu filmu se však neodehrává na úsvitu dvacátého století nýbrž v jeho znepokojivě obskurním období let sedmdesátých plném nemotivovaného násilí a otázek bez odpovědí

Přineste mi hlavu Alfreda Garcii me ~ Přineste mi hlavu Alfreda Garcii 1974 Stručný popis IMDb skóre 75 Nejvíce autobiografický film Sama Peckinpaha je zároveň nejbizarnějším z jeho čtrnácti snímků což ovšem u géniů propadnuvších alkoholu nebývá nic neobvyklého

Kniha o Samu Peckinpahovi a Přineste mi hlavu Alfreda ~ Hrdina Přineste mi hlavu Alfreda Garcii který tvrdě a sebeničivě směřuje pouze k výdělku se v podání pravidelného peckinpahovského herce Warrena Oatese nechává Elitou svést k romantické noci pod hvězdami která skončí dřív než začala Přičemž ochota zpestřit si prostřednictvím milenčiny společnosti cestu na

Přineste mi hlavu Alfreda Garcii Bring Me the Head of ~ Přineste mi hlavu Alfreda Garcii Bring Me the Head of Alfredo Garcia Tráiganme la cabeza de Alfredo García Bring Me the Head of Alfredo Garcia co je mu nabídnuto deset tisíc dolarů za hlavu Ala Garcii šviháka který přivedl do jiného stavu dceru mexického latifundisty Byť je Bennyho delirická odysea ve společnosti

PŘINESTE MI HLAVU ALFREDA GARCÍI 1974 czmkv Uložto ~ Uložto je v Čechách a na Slovensku jedničkou pro svobodné sdílení souborů Nahrávejte sdílejte a stahujte zdarma Kredit umožní i stahování neomezenou rychlostí

PŘINESTE MI HLAVU ALFREDA GARCII DVD od 90 Kč ~ Popis produktu PŘINESTE MI HLAVU ALFREDA GARCII DVD Nejvíce autobiografický film Sama Peckinpaha je zároveň nejbizarnějším z jeho čtrnácti snímků což ovšem u géniů propadnuvších alkoholu nebývá nic neobvyklého

Přineste mi hlavu Alfreda Garcii 1974 Bring Me the ~ Obsah filmu Přineste mi hlavu Alfreda Garcii Bohatý a mocný mexický latifundista vyhlásí pohádkovou odměnu na bezvýznamného mladíka Alfreda Garciu Ten totiž přivedl do jiného stavu jeho dceru

Recenze Přineste mi hlavu Alfreda Garcii ~ Recenze Přineste mi hlavu Alfreda Garcii Vydáno dne 04062017 901 přečtení Film nasáklý krví a tequilou Ne že bych o něm psal ze stejného důvodu jako před rokem o Legionáři ale jedná se o podobně kvalitní počin byť pojednává o něčem docela jiném

Alenčin blog 1710 1810 ~ Hrdina Přineste mi hlavu Alfreda Garcii který tvrdě a sebeničivě směřuje pouze k výdělku se v podání pravidelného peckinpahovského herce Warrena Oatese nechává Elitou svést k romantické noci pod hvězdami která skončí dřív než začala Přičemž ochota zpestřit si prostřednictvím milenčiny společnosti cestu na